خانوما بنظرتون اسم دلارا قشنگه یا ماهلین؟

۱۰ پاسخ

صد در صد دِلارا خیلی بهتره .
ماهلین خوب صدا نمیکنن به خصوص ترک ها مالین شنیده میشه .برای دختر بده

دل آسا هم قشنگه

دلارا

ماهلین

دلارا

ماهلین دلارا خیلی قدیمیه

ماهلین قشنگه

ماهلین بهتر هرچند زیاد شده ممکنه دِلارا با دُلارا بده اشتباه بشه شکل نوشتاری یکی هستن

دلارا

اسم داره باشه انشالله،ماهلین جدیده وخیلی زیباست

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندقکم مامان فندقکم ۴ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی