خانوما بنظرتون اسم آنیل قشنگه یا ماهلین؟

۲۰ پاسخ

ماهلین لهجه دار ها بیشتر مالین میگن

کرد هستید اسم های کردی خیلی قشنگی داریم مثل
آوین . دلوین . هانا . روژین .

ماهلین فقط داخل ایران خوبه برای خارج از ایران خوب نیست به این هم دقت کن

هر دو قشنگن
منم اون زمان بین ماهلین و آنیل مونده بودم
ولی رفتم ثبت احوال شهرمون تعداد اسامی و گسترشش رو چک کردم دیدم ماهلین زیادتره و در آخر آنیل گذاشتم
و اینکه معنای آنیل هم قشنگه
نامدار

ماهلین واقعا اسم قشنگیه معنی زیبا ودلنشینی داره

آنیل😍
من شوهرم میگفت میذاریم آنیل ولی من اسم نیلا رو بیشتر از آنیل دوست دارم

ماهلین خیلی قشنگ تره

ماهلین خوب صدا نمیکنن مالین شنیده میشه .چند نفر تو گهواره همینو گفتن .مخصوصا لهجه دار ها

ماهلین

ماهلین

ماهلین

آنیل

آنیل😍😍😍😍..

ماهلین

ماهلین

آنیل.

آنیل🌸

ماهلین

از نظر تلفظی آنیل مدرن تر و شیک تر ولی از لحاظ معنایی و معنوی ماهلین خاص تر

ماهلین

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مورچه مامان مورچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
بابای ماهلین بابای ماهلین ۹ ماهگی