۳ پاسخ

دکتر ب من گفت پلارژین زیاد اثر نداره ی قطره دگ داد ب نام آیورامی گفت این بهتره

دکتر به پسرم گفت شربتش روزی ۳ بار هر بار ۲ و نیم سی سی
توی بروشورش هم نوشته

پسرم داره میخوره دکتر نوشته هرهشت ساعت ۱۰قطره

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی