هم هفته های من چ علائمی دارین؟ رفتین آن تی؟

۴ پاسخ

منم ندارم ۱۳ نوبت ان تی دارم

حتما شیرینی جات زباد بخور و راه برو ک بچه ات بیدار باشه بچه ی من خواب بود انقد اذیت کرد تا بیدار شد

من امروز حالت تهوع شروع شده مدوام قطع نمیشه شتبه میرم انتی

من از هفته 10ب بعد هچ علاعمی تا الان نداشتم😂😂

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری
مامان 🧸غنچه🧸 مامان 🧸غنچه🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری