۴ پاسخ

بله عزیزم تا چندسال درد و بیحسی داره

وای منم همینطورم. بخیه های داخلیم درد میکنه

من الانم درد دارم

اره بابا من بعد یکسال گاهی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی