۶ پاسخ

من الانشم بعضی وقتا درد دارم

من الان خوب شدم دیگه ولی بازم یه وقتایی میسوزه

من تا ده روز خوب شدم تا۱۵ روز اوکی شدم

میگن ۳ روز انگار ولی بستگی به بدن داره

من اصلا درد بخیه و شکم نداشتم
فقط روده هام اذیتم می کرد

۲ماه درد داره

سوال های مرتبط

مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی