۴ پاسخ

من عزیزم هرموقع دل دردمیشم میخورم
عب نداره بخور

نه فدات مشکلی نیست

نه اشکال ندارم منم اینجوری میشم چای نبات میخورم . جهت اطمینان نبات زعفرونی نباشه بهتره . از اون سفیدا بخور .

نه عزیزم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا💖🧿 مامان مامان نیلا💖🧿 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی