مامانا برم هگزین خوبه یا آزیترومایسین ؟

۲ پاسخ

برم هگزین واسه سرفه ست .آزیترومایسین انتی بیوتیک چرک خشک کنه .اصلا ربطی به هم ندارن

پسرم سرفه های خلطی داره خیلی زیاد نمتونم نفس بکشه چی بدم

سوال های مرتبط

مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی