۶ پاسخ

من با آب قاطی میکنم میدم چون جدا نمیخوره

بده عزیزم منظور آب نیست شیر و غذا خوراکیه

همون لحظه باید بدی تا دندوناش تمیز بشه

من با آب قاطی می‌کنم میدم

اره گلم بده اشکال ندار من دادم

من بلافاصله میدم واسه دندون

سوال های مرتبط

مامان نور خونه مامان نور خونه ۲ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری