بماند یادگاری دخترم امروز چهاردست پارفت

۷ پاسخ

بسلامتی هزار ماشالله

چرا بچه من هنوز غلت نمیزنه😒

عزیزم بسلامتی
تمرین کردی باهاش یا خودش یکدفعه رفت؟

الهییییییی منم خیلی منتظرم

مبارکه،دختر من حالت چهار دست و پا رو میگیره ولی نمیتونه بره،دختر شما ۱دفعه رفت؟

ای جونم ماشالله

بسلامتی عزیزم ماشالا بهش

سوال های مرتبط

مامان دلیار و تودلی مامان دلیار و تودلی هفته هشتم بارداری
مامان ارشیا پسرم مامان ارشیا پسرم ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۵ ماهگی
مامان ارن❤️ایلین مامان ارن❤️ایلین ۱۰ ماهگی