خانما یه سوال گذاشتن شیاف هیچ مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

نه من از اول بارداری می‌زارم جایی بچه رو سفت می‌کنه تازه از هفته ۲۰ ب بعد آمپول میدن

من از دکتر صفری پرسیدم گفت شیاف پروژسترون میتونی بزاری هر شب ، هیچ منعی نداره ، هیچ عوارضی هم نداره

نه عزیزم برعکس بچ سفت هم میکن جلوگیری سقط زایمان زودرس😬

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری