لیزر توی دوره اقدام ضرر داره یا نه؟

۵ پاسخ

نری بهتر

تو دوره اقدام كه اشكال نداره ولي خب بديش اينه كه بايد بعدش قطع كني و نصفه ميمونه موهات بيشتر از قبل در مياد من قبلا اينطوري شدم جلسه٥فهميدم باردارم و نتونستم برم خيلي بدتر شد

تازمانی ک باردارنشدی عب ندارع

عزیزم بارداربشی همش دوبارع درمیاد

لیزر بدن!

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
پری🧚🏻🫴🏻 پری🧚🏻🫴🏻 قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری