مامانا بچهاتون تلوزیون هم میبینن

۷ پاسخ

کلا روشنه از بس روشن بوده براش عادی شده یک دقیقم نگاه نمیکنه

نه من نمیذارم

روشن ميكنم ك ببينه اما نگاه نميكنه شايد سرجمع تو كل روز ده دقيقه نگاهش ب تلوزيون باشه

تلوزیون یکسره روشنه ولی زیاد نگاه نمیکنه

بهتره زیر ۲ سال تلویزیون گوشی یا هر صفحه نمایشگری بچه ها نبینن

کلا تلویزیون روشن نمیکنم

نه من نمیذارم

سوال های مرتبط

مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی