مصرف قرص سرترالین در بارداری

۴ پاسخ

عزیزم باید زیر نظر دکتر مصرف کنید منم استفاده میکنم البته از قبل بارداری زیر نظر دکتر گفتن جز گروه بی خطر هستن و از جفت عبور نمیکنه

من هم هفته تو بودم میخوردم نصف دوز ۵۰ رو..دکترم گف مشکلی نداره ولی ترسیدم قطع کردم ولی الان چن روزه استرسم زیاد شده همش باهمه دعوا میکنم ضربانم زیاد شده بود سرگیجه گرفتم رفتم سرم زدم امروزم خوب نیستم شاید بخورم

سرترالین هنوز میخوری؟

براافسردگیه نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 مامان پاستیلام👶🏻👶🏻 هفته دهم بارداری
نرگس نرگس قصد بارداری