۴ پاسخ

عادیه باید راه بری توی خونه

سلام منم بعد سزارین این جور بودم مخصوصا موقعی که بچه به خاطر زردی بستری بود پاهام خیلی ورم کرده بود، آزمایش دادم خوب بود، راه برو، زیاد نشین و اینکه جوراب واریس بگیر بپوش بعضی موقع ها.

برو به دکترت نشون بده نکنه پاهات آمبولی کرده

عادیه یکم راه برو

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۲ ماهگی