خانما کسی بعد سزارین مچ پاهاش ورم کرده

۸ پاسخ

اره عزیزم جوراب‌واریس بپوش‌ زیر پاهات بالشت بزار اگر دیدی‌ ورمشون نخابید حتما‌ برو‌ دکتر

اره منم شدید ورم کرد شبا میخوابی یه بالشت بزارزیرپات دوسه روز ورمش میخوابه هرچی بیشترراه بری بیشترورم میکنه

اره پاهام خیلی ورم کرد بعد یه هفته خوب شد
ولی باید زیاد راه بری

اره بشدت ورم داشتن
ولی بعد ۷ روز رفع شد

آره پاهای من خیلی ورم داشت دکتر برام آمپول هپارین سدیم نوشت خطرناکه به دکترت بگو حتما

کلا عزیزم بعد سزارین بدن ورم میکنه

واسه منم ورم کرد به مرور میره

اره پاهای من بشدت ورم کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی