کیا بعد از زایمان سزارین پاهاش ورم کرده ؟

۷ پاسخ

من کفشام پام‌نمیشد با دمپایی بیمارستان رفتم خونه

منم‌ورم داشتم خیلی .
ولی خوب شد

منم داشتم آمپول آنوکسا داد بهم دکترم زدم
پاهات و بالاتر از سرت بزار بالش بزار زیر پاهات
فعلا زیاد راه نرو مایعات هم کم بخور یکی دو روزه ورمش میخوابه
مال من خیلی شدید بود

منم داشتم خیلی شدید بود بعد یه هفته خوب شد

منم داشتم ده روز طول کشید تا ورمش بخوابه روز به روز هم بیشتر میشد

اگه ی پا ورم کنه خطرناکه من از کمر ب پایین ورم داشتم خیلی بد بود ولی بعد ی هفته ده روز خوب شدم

من ورم دارم ، ماما بهم گفت زیاد نیس ولی ممکنه چند ماه طول بکشه تا ورم کامل بخوابه چیز نگران کننده ای نیس

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی
مامان حسام آرسام وَسام مامان حسام آرسام وَسام ۱ ماهگی