کیا بعد از سزارین باهاشون ورم کرده؟

۸ پاسخ

منم داشتم خیلی بد شده بود عینه شیشه
نمیتونستم بذارمش زمین تا ده روز

واسه من ورم یکیش بیشتر بود از دکتر پرسیدم گفت اگر تغییر رنگ نداره موقع دراز کشیدن زیر پات رو بالش بزار بیاد بالا درست شد

من عادیه

من😩✌🏼.

من

من تا ۱۲ روزم ورم داشت
جوراب واریس بپوش هر دوساعت در بیار ی ساعت پا ازاد باشه باز بپوش
پاهاتم شبا میخابی بالات از بدنت بزار

من ورم داشتم تا روز هفتم

من

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی