خانما بعد سزارین کیا ورم پا داشتن؟

۹ پاسخ

بعد یک هفته خوب شدم

من یکی دوروزه خوب شدم
هم بخاطر سرم هاست و هم شیاف هایی ک استفاده میکنید

من داشتم

من سه روز بعد ورم پام خوابید

من داشتم بعدش خودش خوب شد

منم داشتم ولی زود خوبشد اگه تمام بدنت یکدست ورم کرده اشکال نداره اگه یک سمت بدنت ورم کرد حتما پیگیری کن تو بیمارستان گفتن

من داشتم

ممکنه ده روز طول بکشه تا خوب بشه سعی کنید پاهاتون رو ماساژ بدهید راه برید زیاد آب بخورید

من با این امروز۸ روزه که سزارین شدم..ورم پا دارم زیاد..فقط هم با راه رفتن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان تیام و تیانا مامان تیام و تیانا ۱۱ ماهگی
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی