علت ورم پا بعد سزارین چیخ

۳ پاسخ

اصن خطرناک نیست هیچ خون لخته شدنم نیست خودش خوب میشه

راه باید بری و انوکسا هم دکتر داده بهم

خون لخته میکنه
اگ اینطوری برو امپول انوکسا دکتر بهت‌بده

سوال های مرتبط

مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی