علت شیر بالا اوردن بچه چیخ

۶ پاسخ

اول اینکه ممکنه هوای زیادی قورت میده حین شیر خوردن
حتما اروغش رو‌بگیر
یکم شیب بده بدنش حین شیر خوردن و تو سطح صاف نباشه
آروغش رو‌حتما بگیر
و در نهایت با وجود همه‌ی اینا اگر بازم بالا میاره ممکنه رفلاکس داشته باشه

رفلاکس
زیادی خوردن شیر

یکی از علت ها پرخوری عه
یه علت دیگه اینکه کامل آروغ باید بگیری و یه ربع تو بغلت نگه داریش که شیر بره پایین زود نخوابونیش

رفلکس معده داره بچه ات پسر منم بالا میاره

رفلاکس احتمالا🥲

رفلاکس داره احتمالا

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی