۶ پاسخ

خیلیم شیر دادی

گوه بهش رفلاکس

خیلی شیر دادی

رفلاکس
بلند شده بگیرش

عزیزم بعد از شیر دهی آرغشو خیلی خوب بگیر و یک ربع تا بیست دقیقه به صورت عمودی نگهش دار زود بعد از شیر نخوابونش . رفلاکسه

سلام بر رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی