علت بالا آوردن بچه چیه؟ چی کار کنم بالا نیاره؟

۲ پاسخ

حتما موقع شیر دارن و خوابیدن، شیبدار بذار. آروغشو بگیر. چه آروغ زد یا نزد، به مدت 10 دقیقه روی دوش نگه دار.
اگه خوب نشد، ببر دکتر شاید رفلاکس داره و شیر خشکو باید عوض کنی

احتمالا رفلاکس داره ببر دکتر ببینه

سوال های مرتبط

مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی