علت بالا اوردن نوزاد چیه ؟

۴ پاسخ

پرخوری
رفلاکس
آروغ نگرفتن

چون دریچه معده بچه ها اوایل نارس و شُل هستش و وقتی معده پر میشه شیر از تو معده میاد توی مری و از دهان بچه خارج میشه

چه جور بالا آوردنی؟استفراغ زرد یا پنیری یا شیر ؟

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۱ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی