علت پنیر بالا آوردن نوزاد؟؟؟

۵ پاسخ

پنیری بالا اوردن اتفاقا خیلی هم خوبه
سر دلشون صاف میشه
مامانم میگه اگه پنیری بالا نیارن خیلی بده
میمونه سردلشون بیقرار میشن نمیتونن شیربخورن

عزیزم بالااوردن خیلی وقتا یعنی اضافا خوری درشیرولی وقتی میشه رفلاکس ک با مدفوعش بدنش بسوزه چون وقتی بچه رفلاکس داشته باشا دفعش اسیدی میشه

منم پسرم پنیر بالا میارع بعضی وقتا یعنی رفلاکسه؟
مگ رفلاکس همیشه یعد شیر دهدی شیر بالا نمیارن و کم اشتها نمیشن؟

به نام خدا رفلاکس

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی