علت بالا آوردن نوزاد دوماهه چیه؟🥹

۳ پاسخ

بستگی داره خودت دستت میاد ..الان دخترمن شیر پنیری بالا آورد فهمیدم زیاد خورده از گوشه دهنش اومده بیرون...

رفلاکس

اگه جهنده باشه رفلاکسه
اگه از کنار دهنش بیاد زیاد خورده

سوال های مرتبط

مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان سید ایلیا مامان سید ایلیا ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان مهرادجانم❤️🧸 مامان مهرادجانم❤️🧸 ۱۸ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی