علت ورم پا بعد از سزارین چی میتونه باشه؟؟
طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

منم دارم شدید پرسیدم گفتن احتباس مایعات من کلا کفش صندل هیچی اندازم نیس

باید راه بری

منم دارم کم کم رفع میشه

راه برو منم‌داشتم

راه برو تو خانه خون لخته نشه تو پاهات

منم دارم طبیعی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۵ ماهگی