بچه ها ورم پا بعد سزارین طبیعیه؟

۹ پاسخ

سلام عزیزدلم بسلامتی زایمان کردی قدمش مبارک باشه ♥️💜💙🩷💚انشالله دامادش کنی.اره طبیعیه عزیزم ولی جوراب واریس حتمابایدبپوشی

قشششنگ تا 10،، 12روز طبیعیه

سلام عزیزم ببخشید درخواست دوستیمو قبول میکنی؟چندتا سوال داشتم از خدمتتون♥️

واسه منم ورم کردن میگن که طبیعیه

اره دکترم گفت طبیعه تا یه مدت

اره خوب میشی بعد از ده روز

منم یکم ورم کرد پام.پرسیدم گفتن بخاطر جراحیه و آمپول بی حسی.ولی الان از بین رفته سر ده یا دوازده روز از بین میره

اره تا ده روز طبیعیه، بشرطیکه بدون درد و قرمز و خارش باشن

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی