خانما ورم دست و پا پس از سزارین طبیعیه؟?؟؟

۲ پاسخ

آره عزیزم طبیعی من خیلی ورم داشتم

من پاهام ،مچ پام ،خیلی ورم داشت،نزدیک ۱۰ روز،بعد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی