ینی خودش کم میشه
بله منم همینطورشدم دکترگفت تایک هفته زیاده تاده روز کم میشه برای من رفت
امپول هم میزدم
طبیعیه
منم ورم دارم دکتر بهم از همون روز اول آمپول انوکسا داد هرشب میزنم
البته ورم من زیاد بود الان خیلی کمتر شده
من تا یه چند روزی بود ورم هام بعد کم کم رفت طبیعیه
منم الان تازه کم شده خیلی دست و پام ورم داشت ولی بچم زردی گرفت اصا نتونستم از دکتر بپرسم ولی الان از بین رفته
اره گلم کلا بعد زایمان ورم میکنه دستو پاها مایعات زیاد پیاده روی کن حتما کلا بعد ۱۰ روز همه چی اوکی میشه
من تا یک هفته بعد سزارین پاهام مچ به پایین ورم داشت.بعد خوابید
اره منم داشتم تا ده روز الان کم شده
خیر ،باید آمپول آنوکسا یا هپارین برای پیشگیری از آمبولی ریه بزنید حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.