بعد سزارین ورم پا طبیعیه یا نه؟

۱۰ پاسخ

ینی خودش کم میشه

بله منم همینطورشدم دکترگفت تایک هفته زیاده تاده روز کم میشه برای من رفت
امپول هم میزدم

طبیعیه

منم ورم دارم‌ دکتر بهم از همون روز اول آمپول انوکسا داد هرشب میزنم
البته ورم من زیاد بود الان خیلی کمتر شده

من تا یه چند روزی بود ورم هام‌ بعد کم کم رفت طبیعیه

منم الان تازه کم شده خیلی دست و پام ورم داشت ولی بچم زردی گرفت اصا نتونستم از دکتر بپرسم ولی الان از بین رفته

اره گلم کلا بعد زایمان ورم میکنه دستو پاها مایعات زیاد پیاده روی کن حتما کلا بعد ۱۰ روز همه چی اوکی میشه

من تا یک هفته بعد سزارین پاهام مچ به پایین ورم داشت.بعد خوابید

اره منم داشتم تا ده روز الان کم شده

خیر ،باید آمپول آنوکسا یا هپارین برای پیشگیری از آمبولی ریه بزنید حتما

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان مهلا🎀🍭 مامان مهلا🎀🍭 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی