سلام خانما
بعد سزارین ورم پا داشتین ؟؟

۷ پاسخ

اره بابا افتضاح

اره من بعداز سزارین ورم پام خیلی زیاد بود

اره من داشتم باید پاهات بالا نگه داری زیرش بالش بزار راه برو خوب میش مال من خیییلی باد کرده بود این کارارو انجام دادم خوب شد

بشدت داشتم جوری ورم داشتم که وزنم شد۹۷کیلو
چند روز بعدش ورمم خوابید وزنم شد۸۷کیلو

آره من داشتم

اره من داشتم

نه من نداشتم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی