۹ پاسخ

عین بادکنک بود هر دوپا مثل هم دکتر گفت دو هفته بعد زایمان میره و رفت. انگشتای پاتو همینجور که خابیدی بچرخون. هر چقد بتونی راه بری زودتر میگن میزه

نه نداشتم
تا میتونی راه برو

من خیلی زیاد شد ولی به دکترت بگو اگه یک‌پا هست باید زودتر خبر بدی
آمپول انوکسان دکتر بهت نداده بعضی دکترا بعد عمل تا چند روز میدن

وای اره. خیلی بده. ولی حتما حواست باشه اگه ورم فقط یه سمت هست یا یه سمت ورمش خیلی بیشتره حتما برو دکتر

منم اره

من اره

من ن

من نه

یکم آره
به مرور ازبین رفت
ولی اگه فقط یه پا ورم داره دکتر برو حتما. خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی