ورم پا بعد سزارین عادیه؟؟؟

۵ پاسخ

بله من کلا تو بارداریم ورم نداشتم زیاد خیلی کم بود بعد از زایمان به شدت ورم کردم تا ۱۱روز بعد رفع شد

فکر کنم عادیه،من مثل بادکنک شدم بعد از زایمان، تقریبا یک هفته بعد از زایمان ورمم خوابید،ولی همچنان انگشتهای دستم بی حس هستن، دکتر گفت برای ورم پاهام موقع دراز کشیدن زیر پاهام یه بالش بزارم بالاتر باشن،این بهتر بود برام، الانم خدارو شکر ورمی ندارم،فقط گاهی که خیلی میشینم و خسته میشم یه کم ورم میکنه

اره عزیزم بعد ده روز خوب میشه منم شدید ورم داشتم

اره عادیه بعد ۳ هفته از بین میره

جوراب واریس مگ بهت نداده

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🫀 مامان سوفیا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان 🩷🩷دخترام مامان 🩷🩷دخترام ۵ ماهگی