مبارکت باشه عزیزم تو تایپای یه نفر نظر داده بودی که از روی ناف بچش میتونسی جنسیت بچه بعدی رو تشخیص بدی میشه بمن بگی ممنون میشم
نه عزیزم خطر ناک نیست جوراب واریس بگیر زود خوب میشی
لطفا درخواست دوستی رو قبول کن
اره معمولا از روز سوم شروع میشه تا ۶ روز اینطورا بعدش خوب میشه
تا میتونی راه برو خوب میشه منم اینطوری بودم یه هفته 10روز بعد برگشتم به حالت عادی
اره من تا ۱۰روز هم پاهام ورم داشت هم کل بدنم پاهام افتضاح بود
پیاده روی میکنی؟
عادیه من آمپول انوکساپارین زدمزود خوب شدم
اره طبیعی
من تا۱۰روزپاهام ورم داشت ب طوری ک توی کفش نمیرفت
واینک راه خیلی برد
پاهاتواوریزون نکن
منم سزارین شدم چند ساعت بود دکتر گفت به خاطر آمپول بی حسی که به کمر میزنن
اره گلم طبیعیه بعد خوب میشه بعد چند ساعت
جوراب آمپولی بپوش باید از روز اول میپوشیدی
امپول انوکساپارین میرنی؟
طبیعیه منم که زایمان طبیعی بودم داشتم.ربع ساعت پات بزن به دیوار خوب میشی
نه جوراب میخواد نه قرص
اره تا یکی دو روز
تا ده روز بعد زایمان عادیه خودش میخوابه یطرفه خطرناکه
اره عزیزم
تا یکی دو هفته هست .بعد خودش میره .دلی حتما جوراب امبولی بپوش .یا ببند پاهاتو با بانداز .محکم نباشه فقط
آره به خاطر آمپول بیحسیه
اره باید جوراب واریس بپوشی
دکتر ننوشته ؟
هر دو پا باشه اره
به دکتر بگو بهت قرص میده خوب میشه
تحرک داری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.