بچه ها چرا بعد سزارین پاها ورم میکنه

۲ پاسخ

فک کنم بخاطر اون بی حسی هست که میزنن

پاهای منم ورم داره دراز بکشین زیر پاهاتون دوتا بالشت بزارین

سوال های مرتبط

مامان سوفیا🫀 مامان سوفیا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان گیسو و باران مامان گیسو و باران ۸ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد