بچه ها در سزارین ب روش بی حسی چند ساعت پاها حس نداره؟

۹ پاسخ

یه چند ساعتی میکشه که کامل‌ بره
از کمر حس‌ برمیگرده و آخر حس پاها برمیگرده

عزیزم دقیق زایمانت چندمه چند هفته میشی گلمم

دو سه ساعت من حدودا بعد عمل بی حسیم رفت

اگه نيم ساعته پس بيهوشي بهتره كه حداقل سردرد و كمر درد نداريم بعدش🤔

خیلی نمیشه نیم ساعت یا ۴۰ دقیقه

نیم ساعت بعد از عمل

بستگی داره من خودم تو ریکاوری نیم ساعت نشد باز شد ولی خاهرم نصف روز سر بود درد داشت افتضاح بود یعنی دوقلوام بارداربود کلن سرتاپاش درد بود جیغ میزد هیچی تاثیرنداشت براش

البته بعد عمل نیم ساعت

نیم ساعت حدودا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🩷 مامان فاطمه زهرا🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی