۱۲ پاسخ

منم تا چند روز داشتم فقط راه برو ی جا نشین

بعد سزارین ورم کردی یا از قبلشم داشتی ؟

منم ورم داشتم و خیلی نگران بودم اما ۱۰ روزه ورمم کامل ریخت. هپارین روزی ۱۲ تا ترریق میکردم

منم همینطور بودم طبیعیه خوب میشه

راه باید بری فقط راه

من خودم حواسم نبود از بیمارستان که اومدم جوراب پام کردم
اوضاع پام داغون شده اینقدر ورم کرد که ترسیدم

بعد هی تو خونه راه رفتم تا خوب شد

راه نمیری ؟

من بیشتر از تو ورم داشتم تا یکی دو هفتع بود خودش رفت چون دوتا پاست مشکلی نداره

طبیعیه عزیزم تا۱۰روزاینده ازبین میره
پاهای من که داشت منفجرمیشد
حس میکردم روی ابرراه میرم

از کف پا ماساژ باید بدن برات
از کف پا تا زانو

ای کاش بعد زایمان جوراب واریس میگرفتین تا ورم نکنه

طبیعیه منم تا۱۰روزورم داشتم

بنظرم برای احتیاط برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان سوفیا🫀 مامان سوفیا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین جان💖 مامان ماهلین جان💖 ۱۴ ماهگی