سلام مامانااین آزمایش براچیه؟

تصویر
۴ پاسخ

احتمال یدونه آزمایشه که هزینش کم میشه برو از آزمایشگاه بپرس برو نسیم یا مادر

قیمتش من خصوصی رفتم دوهفته پیش ۸۰۰شد گرون نیس

برای انومالی هستش ازمایششو ۱۶ هفته باید بدی

سلام الفا فیتو پروتئین
غربالگری مرحله دوم

سوال های مرتبط

مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی
مامان اراد مامان اراد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان زندگیمون مامان زندگیمون هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی