۴ پاسخ

اره بابا جه عیبی داره
ولی از دوبار بیشتر گرمش نکن

میشههه من همینم کلا چون استراحت مطلقم

من که میخورم

من مصرف میکنم
ولی میگن غذا مونده نخورین زیاد

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری