آراز لباس لی داشت دنیز نداشت اینو گرفتم واسه دنیز

تصویر
۷ پاسخ

قشنگه مبارکش باشه به خوشی تنش کنی گلم❤️❤️❤️

من عید برای بچه هام ست گرفتم سبز پاستیلی یه ست هم جین روشن گرفتم تابستونی الان گفتم یه نوزاذی با همون پارچه برام بزنه سه تایی ست بشن😃

مدلی رفته

بسلامتی عزیزم
مبارکه
بچه هات چن سالشونه

چه خوشکلهه
مبارکهه

مبارکه واسه تو دلیت هم یه چیزی بخر

مبارک باشه عزیزم انشالله به سلامتی تنش کنی

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌱 مامان دنیز 🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان الیسا مامان الیسا ۱۰ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ ماهگی
مامان دوقلوهام😍🧿 مامان دوقلوهام😍🧿 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان دنیز 🌱 مامان دنیز 🌱 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری