رستا یا دنیز؟
کدوم قشنگه؟

۱۵ پاسخ

رستا

رستا.

رستا

دنیز‌

دنیز🌊✨

دنیز...

هردوتاش خیلی قشنگه جزو اسم های مورد علاقه ی منه
خیلی خوش سلیقه ای عزیزم

دنیز...

رستا جدیدتره و به نظرم قشنگ تره 😍
اگه دوست داری بیا تو کانال برات نظرسنجی بذارم 😊
من اسم‌هایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
اگرم‌نیاز به نظرسنجی داشتی اونجا میذارم برات
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam

چیزای قشنگ ترم هست بازم

دنیز😍

دنیز قشنگه

دنیز قطعا

دنیز😍

من خودمم رستا دوس دارم ولی نمی‌دونم چرا فکر میکنم فردا اسم دخترم بذارم بد تلفظ کنن🥲

سوال های مرتبط

مامان الیسا مامان الیسا ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۵ ماهگی
مامان رستام✨ مامان رستام✨ هفته سی‌وچهارم بارداری