دخترا اسم دنیز قشنگه یا ائل آی

۱۴ پاسخ

به نظرم اسم به بچه شخصیت میده و تلفظ درستش باعث میشه که بچه همیشه احساس غرور کنه اسم فقط در بچگی همراه بچمون نیست در برزگ شدنش و رشدش هم کمکش میکنه

اسم بین المللی هم خوبه مثل لنا هانا لارا .اسم های خودت هم قشنگیه

دوتاش هم قشنگیه ولی یه جور باشه بعدی خواستی بیاری باهاش ست کنی 🤌

دنیز خیلی قدیمیه ولی ال آی جدید تره اسمهای ترکی خیلی جدید تر هم هست مثلا اسم دختر من آنلی هست ترکیه ای هم هست

دنیز قشنگه

هردو یه ۳ روز هر کدومشو مدام تکرار کن اونی که به دلت نشستو بزار

دنیز قشنگه
یعنی دریا

دنیزقشنگه

از لحاظ تلفظ دنیز قشنگه یک اسمی انتخاب کن که بزرگ شد وارد جامعه شد دیگران صداش کردند کیف کند از اسمش و هم احساس غرور کند عجله نکن هراسمی که انتخاب میکنی معنی اون اسم را بخون خودت چندبار اون اسم را تکرار کن ببین به دلت میشینه بزرگ بشه بچه ات آیا دوست دارد یک نام نیک براش انتخاب کن

ائل آی

ائل آی

ائل آی

از لحاظ تلفظی دنیز بهتره .تلفظ اسم بنظرم مهمه .

ال ای

سوال های مرتبط

مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری