اسم دنیز قشنگه؟میگن پسرونه اس

۱۷ پاسخ

دنیز پسرونه اس😳😳

اسم نوه عموم دنیزه دختره

دنیز دختره
دنیس پسر

دنیز اسمی ترکی هس و دخترونه

پسره ممکنه مشکل جنسیت داشته باشه که اسمش دنیز باشه 😀

منم خیلی دوسش دارم دلم می خوام رو بچم بزارم

هیچ جوره پسرونه نیست😐

واا نه دنیز یعنی دریا ترکی هستش

پسرونه هستش ترکی ولی اسم دختر میزارن

وایی من خیلی دوس داشتم اسم دتیزو ولی شوهر لعنتیم. قبول نکرد. خر فقط ایرانی دوسته خدا. لعنتش کنه

شاید هم پسرونه باشه هم دختر ولی به دختر بیشتر میاد تا پسر/ اسم قشنگیه

خیلی قشنگه
و دختروس

دنیز یعنی دریا
اسم خیلی قشنگیه و دخترونس

دنیز مثل اسم نصرت و عزت اسپرته

ن دخترونس

وااااا نهههه دخترونه است خیلی ام قشنگع

خیلی قشنگه، اصلا هم پسرونه نیس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد