بچه ها اسم پسرونه چی قشنگه با ابهته؟؟

۷ پاسخ

آریا مهر 🕊️

من میزارم یزدان

کمال ✨🙂

ولی اینو بدون اسمشو هرچی که دلت میخاد بزاری بزار نظر بقیه رو مهم ندون ولی اسمی بزار که فردا وارد جامعه بشه خدایی نکرده باعث خجالت نشه یه اسمی باشه که وقتی صداش میکنن کیف کنه

هاكان

ماهور اسم قشنگه اما دو اسمه هم دختر هم پسر که فکر کنم به دختر بیشتر بیاد
ولی اصل خودتی عزیزم وقتی اسم ماهور دوست داری نیازی نیست نظر بقیه مهم باشه

من بین بردیا باراد سانان سورنا موندم 😑😑

سوال های مرتبط

مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی
مامان معجزه🤰 مامان معجزه🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا🩵 مامان آرشا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی 💕🌱 مامان نی نی 💕🌱 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری