مامانا چند تا اسم پسرونه میگید
من خودم میگم امید قشنگه ولی باز نظراتت بگید

تصویر
۱۶ پاسخ

منم موندم من یه چیز میگم شوهرم قبول نمیکنه شوهرم میگه من قبول نمیکنم

امید قشنگه
به نظرم اسمای که جدیدا مد شده و همه میزارن بعدا تکراری میشه ولی اسمای که کمی قدیمی ترن کمیاب و قشنگ میشه
حالا باز میاد رو سلیقه

بنظرم امید خیلی قشنگه، اتفاقا جز گزینه های خودمونم بود
بنظرم اسمی باید انتخاب کنیم که قشنگ و با معنی باشه، صرفا جدید بودن یا قدیمی بودن نباید تاثیر داشته باشه
بعدشم پسره، دو روز دیگ بزرگ میشه بنظرم اسمی باید انتخاب شه که خوب باشه واسش، یسری اسم ها هستن فقط واسه بچگی خوبن

سهیل هم قشنگه

مهیار ، شهراد ، سالار ، سروش ، سپهر ، سیاوش ، سردار ، کوروش
بعضی اسمها هیچ وقت قدیمی نمیشن هم تو کودکی قشنگن هم تو بزرگسالی

امید خیلی قشنگه من دوس دارم
اسم برادرمه😍

پرهام
پدرام
آراد
اسمای انتخابی من ایناس

شاهان میران آرکان ویهان رادمان سرحان میران نیکان
این همه اسم پسرونه قشنگ تنوع اسم پسرونه بیشتره که

امید خیلی قدیمیه الان اسمای قشنگ و جدید و بامعنا زیاده

روزبه، اشکان، شادمهر، همایون، هوتن، شاهرخ، مهران ، یزدان، عرشیا، پارسیا
آریا مهر هم قشنگه
اسمای مذهبی هم اگر میخوای که دیگ مشخصن همشون، حالا یک کمیاب تر بخوایم بگیم صالح، یاسین، طاها، مهدیار، حمیدرضا، علیرام و...

مهرزاد
مهراد
آراد
آرسام
لیام

دیان آیکان آرسام رادوین هیراد آرمان آریا آرین آرن آیهان نویان طاها محمد صدرا

آراد
متین
بردیا
آیهان
میران
آراز
هامین
حامی
ارسلان
ارمیا
پوریا

ماهان
علیسان

من ویهان و انتخاب کردم. آرکان هم قشنگه
شایان
شاهان
کلی اسم هست هر کدوم خودت دوست داری بزار گلم

مهرسام. بردیا

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه🤰 مامان معجزه🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیان 🩵 مامان دیان 🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد