بچه ها این ست بیمارستانی قشنگه؟؟ قدیمی نشده؟؟
پسرونه اس ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چقدر خوب خریدی ۵۰۰ من یه ست بیمارستانی همینطوری خریدم ۲ تومن🥺

منم جفت همینو گرفتم قدیمی هم باشه گرفتم دیگه بازم چیز میز میخریم حالا دیگع . نخی هستن دوبار بشوری خراب میشه دیگه

قشنگه ولی قدیمه 3 سال پیش گرفتم ازش

منم خواستم بگیرم همه گفتن با یبار شستن نگیناش میریزن

من دکمه دار هم مدل بلوز و شلواری گرفتم همین دو دست کافیه برا بیمارستان درسته؟

منم سورمه ای میخوام بگیرم قشنگه

تصویر

ن بامزست🐣🥰

پسرونس و خیلی خوب‌خریدی البته بسته به تعداد تیکه قیمت ها متفاوت من ۶ تکه رو‌۸۰۰ خریدم

خیلی قشنگه عزیزم مبارک باشه
خیلی درگیره قدیم و جدید نباش
هر چی که به دلت بشینه و دوست داشته باشی به نظره من بهترینه و همیشه به اصلاح جدیده

پسرونه اس

اره پسرونس

چند گرفتی

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد