این ست بیمارستانی بنظرتون قشنگه؟

تصویر
۷ پاسخ

خانوما من تازگیا از نی نی مام ست بیمارستانی مادر و کودک سفارش دادم جنسش ساتن مدل پیراهنی هستش رنگ کرم خوشگل هستش کاملا نو نو هستش با قیمت خیلی پایین میتونم بهتون بدم اگر خواستید

از این ساتنا بگیر قشنگ تره

قشنگه♥️ بازم بگرد

این مدلی بکیر

تصویر

این مدلی بکیر

تصویر

آره خیلی قشنگه ولی میگن نوزاد نباید سرهمی بپوشه

پیج داری قیمتش چنده؟؟خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری