خانوما من تازگیا از نی نی مام ست بیمارستانی مادر و کودک سفارش دادم جنسش ساتن مدل پیراهنی هستش رنگ کرم خوشگل هستش کاملا نو نو هستش با قیمت خیلی پایین میتونم بهتون بدم اگر خواستید
از این ساتنا بگیر قشنگ تره
قشنگه♥️ بازم بگرد
این مدلی بکیر
این مدلی بکیر
آره خیلی قشنگه ولی میگن نوزاد نباید سرهمی بپوشه
پیج داری قیمتش چنده؟؟خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.