۱۲ پاسخ

درسا بهتره

مه‌تا
مهوا
مهرو
گندم
برگه
آیسو
سلین
سلدا
سودا
نیلا
نورا
نیلماه
نیهان
نهال
جانا

درسا به نظرم

من هیچکدوم رو دوست ندارم ولی خب باز دنیز بهتره از درسا من از اسم درسا خوشم نمیاد به نظرم قشنگ نیست باز سلیقه ای

من اگه دختر دار میشدم حتما دنیز میزاشتم

دنیز بنظر من قشنگ تره.

درسا😍😍😍😍😍

درسا قشنگ تره

درسا

دنیز

دنیز

درسا قشنگتره

اسمایی که زیاد شدن دنیز جزوشونه درسا کم تره بنظرم قشنگم هست

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان درسا🩷رزا🌹 مامان درسا🩷رزا🌹 هفته سی‌وهشتم بارداری