خانوما از کی میتونیم با نی آب بدیم ؟

۳ پاسخ

من الان با لیوان خودش آب میدم
نی نیاز به تمرین داره از الان بهش بده تا یاد بگیره

پسر من هنوز بلد نیس بیشتر نی لیوانش رو میجوعه با شیشه شیرم نمیخوره فکر میکنه میخوام شیر بدم بهش با لیوان معمولی میدم بهش

دکتر پسر من گفت از چهارماهگی آب بدم،بعد شروع غذای کمکی حتما باید روزی ۳ بار آب بدی بهشون وگرنه یبوست میشن

سوال های مرتبط

مامان Noura🥰💕👼🏻💕 مامان Noura🥰💕👼🏻💕 ۱ سالگی
مامان سوفی مامان سوفی ۱۰ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری