۴ پاسخ

الوبخارا زرد خیلی برای یبوست خوبه

کره و روغن زیتونم خوبه

من آلو خراسانی میریزم . فرقی نداره کلا آلو روده ها رو نرم میکنه

من یکی دو بار ریختم

سوال های مرتبط

مامان 🧸دنیز 🧸 مامان 🧸دنیز 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی